… Charlotte uit Europa is teruggekeerd naar Penang. Ze komt morgen naar Phuket toe, maar stuurde me alvast een paar foto’s die ze nam van nog wat muurschilderingen in George Town. Ook deze zijn, net als de in augustus getoonde, van Ernest Zacharevic. Dit zijn ze nog niet allemaal, we blijven er nieuwe ontdekken! Er wordt gezegd dat hij binnenkort weer naar George Town komt. Dat belooft wat…

Je zou de brommer over het hoofd kunnen zien als je er toevallig langs loopt, maar de jongen die zijn hond uitlaat (links ervan) valt al helemaal niet op!

De brommer van wat dichterbij gezien.

Heel iets anders, in een pittoreske wijk aan de waterkant.

En een jongetje dat op een stoel staat en net niet bij zijn knuffel kan. Stoel en knuffel zijn echt.

Zoals hier wat beter te zien is.

O ja, dat doet me eraan denken, ik had zelf ook nog wat liggen. Twee telefooncellen die niet meer gebruikt worden. Van de linker zien we hier de glazen deur met een recent aangebrachte tekst, en als we door het glas naar binnen kijken…

… of gewoon de deur opendoen, zien we een vrouw die zich net aan het uitkleden was, en die zichtbaar niet blij is met onze ongegeneerde blikken! Ik weet niet zeker of dit ook van Zacharevic is, maar ik liep hier tegenaan net voordat ik de fiets (uit het stuk van augustus) vond; het is aan de overkant van de straat.